dagens händelse

Vissa dagar händer det absolut igenting roligt alls medans det händer väldigt mycket på samma gång en annan dag.

Idag tillexempel: Av någon anledning kunde jag inte äta i matsalen så jag var väldigt hungrig när jag begav mig ut i lund för att möta amanda. Vi kollade lite på kicks och luktade på parfymer. Sen köpte vi mat till oss själva och våra små trollungar på mejeriet. Vi började vår färd dit och jag känner hur min mage kurrar, men den slutar inte utan den fortsätter och jag börjar bli lite orolig.
Då förstår jag att det är min mobil som ringer och inte alls min kurrande mage. Det är mr Sofia som ringer och frågar var vi är. Jag säger att vi är framför en skylt där det står varning för risk. Då säger amanda någonting som jag sagt fel (inte förrän nu fattar jag humorn i varning för risk) i alla fall, nu har vi kommit förbi skylten, jag vänder mig om för att läsa men lägger lite för mycket tyngd på ena benet och nästa sekund ligger jag ner på trottoaren och asgarvar.

Detta var tre mycket lustiga händelser som händer på ca: 2 minuter, sen låg jag kvar och skrattade ett tag också men ja det var de !

För övrigt så var våra kära små trollungar så jääääkla bra på sin uppvisning/konsert/spelning så vi blev helt rörda båda två och alla musikelever var svin duktiga.

Imorgon kommer mer beskrivning på vad jag såg och vad vi gjorde där haha glömde det men nu är jag trött.

pusspuss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0