var ska vi sova inatt ♥

NU HAR VI FREEEEDAG I BLODET IGEEEN !!!

Åh sån besvikelse, jag vaknade imorse och trode det var fredag men insåg snabbt att det bara var torsdag.
Hela denna dagen har känts som fredag och jag är övertaggad ! sitter och lyssnar på Perikles och Drängarna och snart blir det Timbuktu, kan man ladda bättre ? nä jag tror knappast det, ska snart hämta min nya cykel och sen blir det att hoppa in i duschen och raka mig och skrubba mig och smörja mig så jag slipper tänka på de imorgon och bara ka nta en snabb dusch då. Risken är att jag är så glad idag att jag är helt trött imorgon men det får vi inte hoppas !

Igår var jag i Burlöv med mamma och jag fick tag i en jacka och en tjocktröja, på kvällen träffade jag en katt och tjejerna sen vid nio så kom Jerker.

Så ni får ha en bra dag bilder på de jag köpt kommer kanske upp sen man vet aldrig.

Pusspuss :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0