Skrämmande ♥

Godmorgon folk ! :)♥

Idag har jag lite ont i benen, kanske efter altl gående denna veckan vad vet jag, har i alla fall hoppas av på mejeriet två dagar i rad och gått därifrån till skolan och sen har vi varit ute och gått i skogen två dagar i rad också.

Så det var ett tag sen nu men jag får ju berätta hur det gick med karusellerna...

Det var såhär att de stängde ju på fredagen när vi köpt biljetter så vi gick dit på lördagen för att åka men tror ni inte att det släcker ner när vi kommer !? en hel timme för tidigt ! så vi får gå dit tidigt på söndagen och åka med alla barnen när det var ljust haha. Men skoj var det i alla fall även om jag blev lite yr och trodde jag skulle svimma;)

Nu ska jag hoppa i duschen och sen bär det av till Lund för utväcklingssamtal. Vi är lediga idag för att vi ska ha det, och sen blir det typ plugga hela dagen eftersom vi har ett stort prov i Arbetsmiljökunskap imorgon.

Ni får ha det så bra pusspuss:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0