Så j*vla typiskt !

åååh !

Idag när jag hoppar av bussen tror jag att jag kommit fel, någonting fattas "brukar jag hoppa av här eller har jag hoppat av fel" jag kollar mit busskuren en gång till och jo jag brukar hoppa av här men det är någonting som saknas. Min cykel! min älskade älskade älskade cykel är borta !

Det är den andra cyklen som jag har fått stulen nu jag blir så less på de.

Jaja nog om det, nu ska jag snart gå och duscha för om en timme ska jag nämligen klippa mig och jag har lite smått panik för jag vill göra en förändring typ klippa håret kort men jag är rädd att inte trivas i det så jag vill bara klippa topparna men om jag låter det växa ut är jag rädd att det ska se enu tunnare ut än va det är.

Jaja vi får se hur det blir, ha även blivit kär i en jeansjacka på H&M som jag nog ska köpa, den är i en sliten bikermodell med massa dragkedjor, me like ! ♥

ha det så bra pusspuss:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0