Så det kan bli ♥

Godmorgon !

Jag skrev ju igår att jag skulle ut och köra och det blev ju ett riktigt äventyr. Jag var ju över trött så jag trodde att vi "bara" skulle köra runt lite i svedala men så helt plötsligt säger pappa "kör rakt fram i rondellen" och det var ut på motorvägen(!!!) Jag var riktigt nervös och trodde jag skulle kissa på mig jag körde om bilar och ja gblev omkörd och jag sitter här nu och tänker "lever jag verkligen" Det tog väldigt mycket på krafterna eftersom jag var så nervös och spännde mig hela tiden. När vi kör sen gör jag lite fel och när jag möter en buss ser de ut som att vägen är för liten så jag kör ut lite för långt i kanten, hehe men det gick bra (var en typ lantväg). Jag säger att jagv är helt off så vi kör mot vårt hus och när vi kommer till firman så (!!!)SKRIKER(!!!) pappa en jävla massa svordommar så jag blir asrädd att jag gjort fel och att någon ska köra på oss eller en kanin åkte framför vägen, men han pekar in på firman(där papap jobbar) och skriker "sväng" eller nått sånt och vi in där och han av bilen och då står där en lastbil med skrotsamlare, såna som snor skrot, vilket de inte får så pappa skriker på dem och jag bara sitter och skakar och Jerker där bak och sen kommer pappa och Jerker bara "hoppa ut" så jag ut ur bilen och pappa in och sen blir det en jävla biljackt. Vi följer efter dem enda tills de kör in på en skogsväg och stannar då kör vi om, tar de nummert på skylten och sen ringer vi polisen men jävla vad jag skakade när vi kom hem det var helt sjuk och ja ghar fan minnesluckor från de som hände precis innan och när pappa skrek.

Ja så mina vänner kan det gå under en vanlig övningskörning, nu ska jag gå och fixa mig och sen blir det att åka till skolan.

Ni får ha det så bra
pusspuss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0