Polis Polis solrosfröfågel ♥

Så nu ska jag försöka skriva igen och hoppas på att det fungerar som det ska...

Jag kunde inte somna om igår när jag kom hem från Jerker fastän ja gvar svintrött så jag satt och klistrade in foto från avslutningen i mitt album och jag blev helt tårögd. Var ganska seg och hade mindre än en halvtimme på mig att fxa mig för att sedan cykla till familjen Persson. Det var som vanligt mycket trevligt och kvällen bjöd på många skratt.

Senare stack jag ut och träffade matilda, vi snackade om jag vet inte allt men vi kom i alla fall fram till att vi måste köpa nya underkläder...

Efter ett tag kom det poliser som lös på oss med sin bil och sa till matilda att hon spottat mycket men det var bara frö så de bad om att få se på fröna så hon gick fram till dem pratade lite och sen matade hon polisen med saltade solrosfrön. Eller hon gav honom några som han åt hehe.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig sen blir det antagligen att smörja in sig i brunutansol och fixa iordning inför ikväll då vi ska ha massa gäster.

GLAD PÅSK ! :D♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0