NewYork ! ♥

Godkväll kära vänner, har inte orkat skriva eller jo men jag har inte haft tillgång till att skriva förrän nu

Igår var jag i malmö med jerker för att hitta en jacka till mig, hittade ingen men jag köpte en skjorta/blus att ha på kvällen och jerker köpte ett par skor och jag blev totaltförälskad i ett par skor från nike ! helt vanliga vita sneakers men ack så sköna de var ! om jag hittar en billig jacka eller ingen jacka alls innan lördag så kanske jag ska köpa dem. ååh har hittat så många skor nu som jag vill ha !

Jaja på kvällen var vi på kalas hos hans syster och hennes pojkvän/sambo trevligt att se deras nya lägenhet. Åt massa gott och sen sov jag hos jerker.

Imorse
var det ju underbart väder så vi satt ute med hans mamma och kastade boll hehe. Annars har jag kommit på ett underbart recept på hamburgare och ett eventuellt jobb om jag inte kommer på någonting annat. Jag har läst lite i körkortsboken eller ganska mycket men har lite kvar, pratat i telefon med mormor och träffat matilda,daniella och nathalie. Nu ska jag fortsätta läsa i körboken.



Mormor och Morfar har varit i USA och köpte med sig en väska och en klocka till mig
Väskan var väldigt speciell men jag gillar den och klockan älskar jag, bilden ovan har
Jerker fixat ihop o photoshop och som ni kanske förstår så är det den väskan jag fått.

Klockan får ni se imorgon, ha det såbra pusspuss :)♥








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0