Melonernarnarna&annanasarnarna♥

Anledningen till rubiken är att en roll i vår pjäs har massa sånt konstigt för sig när han ska göra om ord till plural (ser de inte ut som ett väldigt smart uttryck? ;D )

Jag orkar egentligen inte skriva, jag vill skriva men jag har ingenting vettigt att skriva om. jag är sugen på att doppa frukter i choklad, typ frukter som man får utomlands och jordgubbar och hallon och såna bär. Jag köpte ett par tights idag eller leggins eller what ever men jag har inte vågat prova dem då jag har en ny visdomstand som håller på att krypa fram, detta gör mega ont och jag får humör svängningar och ska snart ha "minvecka" så jag är värsta pms trollet idag och antagligen en tid framöver ! JA så om jag provat dem hade jag bara sagt att jag var fet och ful så jag väntar tills imorgon eller om en vecka eller så...

Jag har även tränat idag ! Det var skoj fast jag har redan träningsverk sen i måndes. Ja och nu nbär jag endå berättar massa ointressant kan jag tala om att jag just precis fick väldigmagknip och jag har även gjort lite av mina tyska glosor elelr jag ahr tittat på alal men das problem är att jag fatatr de från tyska till svenska men inte tvärt om... Som jag brukar säga nu har nog alla barnen slutat lyssna (läsa) så jag ska fixa mig och krypa till kojs.

ååh en sak till "Kom an" måste väll vara en rejäl försvenskning av "come on" ? aijt !? (ja jag har fått de på huvet från filmen och jag och Jerker springer och säger de till varandra hela tiden)

Ni får ha det såbra, godnatt och sov gott
pusspuss:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0