massa film

öööh, jag har ätit så mycket choklad att jag mår illa, eller jag har nog itne ätit så mycket men jag har en jävla migrän fortfarande, har haft det sen i fredesnatt.

Så nu ska jag alltså sova en stund och hoppas på att det är bättre när jag vaknar :)

Såg film i natt American History X jag älskar den filmen har du inte sett den så se den och om du har sett den så se den igen ! Sen imorse såg vi ne film som jag tror heter Sydney White en typisk amerikansfilm med olika student klubbar. Riktigt bra tyckte jag.



Mest för att jag är glad att jag kom i mina gamla jeans ;)
pusspuss:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0