Lilla Jönssonligan ! ♥

Good morning !

Sitter här och kollar på lilla Jönssonligan på TV ! Jag har varit riktigt sugen på att se det i flera veckor och nu äntligen när jag slår på TVn vad ser jag !? :D

Gårdagens jobbdag var helt perfekt. Började klockan ett och slutade sju, dagen idag kommer nog bli lite jobbigare 9-18 men antagligen även mer lönsam hehe ;)

Resten av dagen igår tog jag det bara lugnt och nu ser jag att solen skiner in genom fönstret så jag ska gå och duscha och fixa mig och sen är jag fit for fight i hope ;)

ha en underbar skärtorsdag nu ! :)♥



Kommentarer
Amandis

Hahaha



Hörrudu sparrisen, vi klarar dethär själv, vi har vår egen plan.



Har man sånna där kalasbyxor kan man väl heta vad som helst?

2010-04-05 @ 18:18:10
URL: http://flinmedicin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0