Just dance ! ♥

Hejsan jag hade tänkt gå och lägga mig tidigt idag men ser att klockan redan är tio i elva hehe...

Jag trodde att jag fått upp ett inlägg från mobilen innan men det har tydligen inte kommit fram, jag har i alla fall varit i skolan idag och mått som f*n, jag ahr haft sån huvudverk och har itne haft ork till någonting alls. Men det har gått bra endå förutom att jag tror jag råkade skriva en krönika på svenskprovet istället för en artikel hehe jg var somsagt gasnka off. Annars har jag abra träffat Jerker som nu har fått en tand !! han fick sin tand utslagen för snart två år sen och har gått utan men nu har han fått en låtsastand, så ska han typ byta tand varannan vecka eller nått för att töja ut hålet så han kan få en riktig. om ni nu är intresserade, så tänk på de innan ni slår ut erqa tänder.

Imorgon tänker jag nog tillåta mig själv att äta godis, ja ghade ju en liten vadslagning med mig själv om att jag skulle klara mig en hel vecka utan godis, men samtidigt var jag så dum att jag sa at jag bara får äta på helgen och nu är jag riktigt sugen på choklad.


Jag brukar inte använda klänningar men dena blev jag helt kär i
tänk att vara solbränd och dansa runt i denna åååh jag vill ha sommar !

puss&godnatt:)♥








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0