I'm awesome ♥

"I'm awesome ! No you're not, dude don't lie."

Jag har blivit helt kär i den låten, inte för den är bra men den är väldigt rolig...

Ja kvällen igår var mer eller mindre awesome, fast jag hade en väldig "kvinnovärk" så hade jag väldigt rolig och de hade nog de andra också. Vi var några stycken hemma hos jerker och vi lyssna på musik de skrattades och dracks och dansades en hel del. Jag tog det dock väldigt lugnt, när alla gått hem gick jag och Jerker och la oss och somnade bums !

Idag var jag på Entré med mamma och letade efter en jacka men det fanns inte en enda i min storlek ! Sen nu på kvällen har jag och Jerker läst om bilen, ska ha läst det till teorin imorgon.

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta en snabb dusch så jag slipper göra det imorgon, jag har ju lovat fler bilder men mitt fotoprogram eller ja de jag förstår mig på fungerar inte för tillfället så det får bli enu ett bildfritt inlägg.

ha det så bra pusspuss :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0