Humör ? ♥

Äntligen hemma, efter en hektisk dag !

Mina ögon har svidigt hela dagen och gått i kors och allt möjligt så trött jag varit. Vi har inte gjort speciellt mycket i skolan heller vilket gör att det känns meningslöst att gå dit. Slutade halv fyra och jag han med bussen, vi har flyttat fram lektionen så vi slutar en timme tidigare än innan. Jag kom hem, åt han ligga ner en liten stund och sen bar det iväg till körskoan för teorilektion. När den slutar börjar teatern så det var att skynda sig dit...

Men nu är jag hemma och tycker synd om mig själv då jag har ont i hela kroppen efter helgens karusell åkande (berättar mer sen) jag kan även passa på att gnälla över att mina bröst ömmar då jag snart ska in i "tjejveckan" och även över mina feta lår som sdnart slitigt sönder enu ett par leggins !

Måste även säga att jag är smått förvirrad, mina vänner och mina klasskamrater kallar mig kåt medans de på teatern säger att jag måste "kåta till mig" för min roll... hmm

Jaja nu måste jag sova, ni får ha det såbra kära vänner
Puss&Godnatt ! :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0