Helt off

Jag är helt off nu, jag har skrivit ett långt inlägg som jag antagligen inte kommer publicera så de mest bara är massa skit. Idag fick vi reda på att vi kanske kommer flyttas till polhem i trean, har vi "tur" kommer vi bara ha teaterlektionerna där och om vi har "otur" så kommer vi ha alla lektioner där vilker resulterar till att vi inte får ta studenten med hela vår klass då vi är en blandning av musik och teater elever. Detta suger verkligen, tanken på att inte få ta studenten på spyken med vår kära klass utan i stället på polhem med en massa okända människor gör mig helt tom.

Som tur är är ingenting beslutat än så om vi har tur kan vi påvärka deras beslut och kanske få gå kvar vårt sista år på spyken.

Jag har inte mycket mer än så att säga, mår inte riktigt bra för tillfället men jag ska till doktorn imorgon vilket käns väldigt skönt.

ha det så bra pusspuss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0