GLAZE ♥

Hejsan,

Jag har så mycket att göra denna veckan och är jättesugen på att skriva massa skit här i stället som jag tyvärr inte hinner men nu innan jag ska skriva en recension hade jag tänkt slänga in ett litet innlägg...

Okej jag är väldigt glad över att jag inte är pinnsmal men idag upptäckte jag att ytterligare ett par byxor och ett par shorts blivit för trånga, det gav mig krafter i morse och jag hoppade av en hållplats tidigare och istället för att gå till skolan på ca:4minuter tod det istället 20 minuter, en riktigt bra start på dagen :). Nu ska jag skriva sen träna barnen och förhoppnigsvid ut och gå i skogen sen ! :)

Jag måste bara tipsa om en sak också vilket jag inte gör speciellt ofta men nu är jag så fruktansvärt trött på ALLA såkallade "tjejtidningar" som kostar typ 50 spänn och innehåller så mycket tråkigt att jag kanske läser tre sidor. Om det är någon som känner som ja gka njag rekomendera tidningen GLAZE som jag köpte av misstag i sälen. Den kostar bara tjugo kronor och har lite av allt och jag har typ läst alla repotage för de är inte lämgte än en sida så tummen upp för GLAZE !



så nu måste jag gå ha det så bra pusspuss:)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0