ångest

Redan igår kände jag att det var någonting som inte stämde, jag var varm och svettades mycket mer än vanligt men jag klarade av att göra allting jag hade planerat. Idag var det samma sak när jag skulel gå kändes det som jag hade feber jag blev skit varm och började svettas. Jag trode det var samma som igår och gick ut för att cykla iväg men längre än så gick det inte, jag stannade vid cyklen och började gråta, sen började jag skaka. Jag låste snabbt och sprang in.

Detta händer mig lite då och då och om jag är pigg och glad kan jag bara skita i det och fortsätta som vanligt men om jag är trött och stressad kan jag bryta ihop totalt. Eftersom det händer ibland blir jag inte riktigt förvånade men det är lika obehagligt varje gång, att få sån panik/ånges och inte veta varför, det är ganska knäpp jag tycker själv jag är knäpp men jag vet att det kan gå över. Jag har klarat mig i flera veckor nu utan någonting men det är som en karusell, det går så jäkla sakta uppför och sen när man är där uppe så åker man ner skit fort.

Jag ska bara ta det lugnt idag hade jag tänk, snart ska jag till doktorn, inte för detta utan för min mage hehe:P och sen blir det barträning och så ska jag träffa jerker och få massa frisk luft och massa kramar, kramar är den bästa medicinen mot ångest enligt mig ;)

Så nu har jag skrivit av mig lite och jag hade tänkt visa upp en riktigt ful bild som jag lyckats konstruera i Photoshop, anledningen till att jag visar den fastän den är ful är för att jag klarade av att göra den hehe.



Min första utklippning och kopiering+vändning i Photoshop
som ni ser klarade jag inte av att få bort allting där vid handen haha men skit samma ;)

ha det så bra pusspuss :)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0