Yeeeah ! :D ♥

Hejsan :)

Jag är på ett utmärkt humör idag. Varför vet jag inte, kanske för att jag bara haft tre lektioner idag eller för att jag bara är allmänt glad.

Ja som sagt hade jag bara tre lektioner för sen stack jga till min kurator. Vi skrattade en hel del då hon tog up ett exempel som faktiskt hänt mig och jag blev helt paff och bara "berättade jagf det för dig förra gången det minns jag inte". Hon såg frågande på mig så berättade jga då att det stämde så började vi skratta. Riktigt trevligt. Sen nu när jag kom hem så käkade jag, Jag har börjat med de nu när vi endå inte äter samtidigt att jag äter "middag" när jag kommer hem och är jag hungrig så kväällen så tar jag något lite då. Jag blir gladare under kvällen om jag får fylla på energi direkt efter skolan.

Ja, Nu ska jag i alla fall kolla runt lite och sen ska jag börja skriva min krönika och sen ska jag maila den till min lärare. Ikväll hade jag tänkt ta mig i kragen och komma ut och springa en runda och ta en ordentlig dusch med skrubb och ansiktsmask. Känner att jag behöver det.

                                                             naglarna till Tisdagen



ha det bra puss :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0