training

hahah hallå ! tja eller någonting, just nu är jag på otroligt bra humör och ja gvet inte riktigt varför för jag är helt slut i kroppen, vi har haft fyra olika pass idag med olika saker vi skulle göra shit måste skriva om det också (påminnelse till mig själv). Somnade på ett av dom haha vi låg i ett mörkt rum och lyssnade på musik som varade ca 25 minuter. Jaja ja ghar aktiverat mitt studentrabatts kort nu och även fått ett allkort- ungdom på friskis och svettis av mamma och självklart ska jag dit och inviga det nu.

Kommer snart upp länk och information om rännstensungar som vi äntligen ska få spela.

puss så länge hoppas ni är lilka glada som jag ! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0