sovmorgon

Jaha, då var helgen slut än en gång och man får gå  tillbaka till vardagen igen. Fast bara lite för jag hade ingen no så det blev sovmorgon :). Sen hade vi ingen lärare på tetatern så vi fick göra andra uppgister. Så trött jag var i huet sen. Men det bra var att vi slutade tidigare. Och jag var på helt bra humör enda tills två jävla svin glor ner typ mellan benen på mig och säger någontig om sex, de snackar inte svenska och sen går de och glor efter mig. Jag var så jävla nära att springa efter och slå honom. Seriöst är man 40 plus ska man in gå och glo på tånårs tjejer bara för man råkar ha kjol på sig. Sen gick de och skratta och härmade mig för jag blev arg. aaah ! Jävla gubbe, han andra var kanske 25 men endå deras blickar var så man kunde kräka.

Nu ska jag i alla fall på teater rännstensungar  JIPPI not, jag är inte på humör nu och dit vill jag inte nu jag orkar inte mer jag löängtar tills det är över och vi kan börja med någonting annat !

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0