kräftskiva

när jag kom hem efter teatern så somnade jag en stund. När jag vaknat kokade jag vatten eller ja värmde jag lät det inte koka, ja så rakade jag benen sen vila en stund igen. upp och fixade mig sen iväg till Jerker, jag kom samtidigt som alla andra. Vi käkade kräftor och räkor och rostat bröd och när vi äter ringer tobbe så är han och emma utanför. så vi sitter hela kvällen och lyssnade på musik, sjunger en massa och dricker några cider och bara har det allmänt mysigt. fast sen så vid elva började vi kolla på en läskig film också så jävla hemk jag undrar vem som kommer på såna filmer. jaja nu så håller jag på att somna så måste gå upp och tvätta bort sminket.

(
jag bytade kläder sen till "party like a rockstar" tröjan)

puss&godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0