Jag måste...

Jag var ju hos kuratorn idag och det var läskigt men det känndes skönt för nu känns det som att jag lämnar alla mina problem där dom finns liksom inte här längre även om de gör det, men jag känner mig endå några kilo lättare. Och självklart kommer jag inte berätta det för någon annan för då känns det som det kommer hit igen.

Men jag måste...

... våga acceptera mig själv som jag är
... inse att jag kan och får lov att vara älskad
... det är inte alltid mitt fel
... våga ta för mig
... våga&försöka jag har klarat det förr och jag kan göra det igen
... inse att jag inte ska försöka "tillfredställa" andra så mycket att jag själv mår dåligt av det
... leva som en tonåring "ska" leva

vissa saker pratade vi om och vissa insåg jag själv under tiden.

  

nu ska jag sova puss&godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0