inspark

hejsan, jag har gått nu helt länge och tänkt "ska jag gå på insparken eller inte" men nu så har jag köpt billjett så nu hoppas jag det blir roligt :D. vi slutade en timme tidigare idag för svenskan var inställd satt och snackade med amanda och hennes pojkvän eftersom vi fick vänta ett tag på bussen haha roliga typer domdära.

idag ska jag träffa Jerker typ nu sen ska jag träffa m&n och ikväll vet jag inte riktigt. jag ska lägga mig tidigt i alla fall efterson jag ska jobba åtta imorgon.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0