Himmlen öppnade sig !

Ja, jag gjorde faktiskt alla min läxa och är ganska nöjd. Jag har glömt läsa manus bara men det kan jaga göra imorgon på morgonen.

Jag och Jerker skulle ju ut och springa men det blev inte mycket med det , för precis som vi kör iväg från honom så öppnar himmlen sig och det öpser ner. Vi kör endå dit för det kunde ju bara varit en skur men nej. Och när vi kom fram var jag så kall så vi sket i det och körde hem igen. TRäfade matilda, nathalie och Jesper en stund. Vi skulle följa nathalie men stod kvar och pratade väldigt länge haha trevligt. Nu är jag hemma och har ätit en yoghurt rent för fort så jag har ont i magen. Men nu ska jag gå och ta en snab dusch. Ingen riktig skrubb dusch ,det får bli imorgon om jag pallar och om jag orkar träna och nu tänker ni säkert "hon är dum i huet, träna på en fredag " svar ja men jag vill komma igång. Kommer säkert inte palla men jag får se jaja nu måste  jag springa in i duschen.



På bilden är allt nyköpt utom linnet.

puss&godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0