Fullbokad

Jaha, denna veckan är helt fullproppad och speciellt denna dagen.

Jag vaknade halv sex fixade mig sen stressade jag till sju bussen. Skola hela dagen tog bussen hem med jesper halv fem hemma ca fem, käkade nån macka sen teatern sen hem fixade till maskeraden och NU ligger jag ner i sängen och ska snart sova.

Har fått en bok med posten som alla 16 åringar får, har tittat igenom den lite och den är verkligen kännslosam om man kan säga så, jag ska läsa den någon dag. Den heter 100 röster mot våld och krig eller någonting och det är saker som jag tycker är väldigt viktiga.

Sen då veckans planering

Tisdag, skola sen inspark

onsdag D-dag men måste plugga sen kanske träna.

Torsdag den läxan jag inte hinner , kanske träna

Fredag allting ska vara inlämnat och jag får sova

Lördag&Söndag är öppna för förslag

nu när jag skrev det verkade det inte mycket men vi har över mycket läxa i alla fall som vi ska göra på vår lediga dag som är typ en läxdag.

nu måstejag sova puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0