en sen jag tidig en sen jag sen

Ja, imorse när jag vaknade duschade jag då iskallt och blev ganska stressad för jag viste inte vilka kläder jag skulle ha för jag viste inte vilket väder det skulle bli. Jag stressar som en galning ner till busse men jag hade kunnat krypa dit för den var ju självklart sen och jag mådde riktigt dåligt.

första lektionen no = brandövning, vi trodde först vi hade satt igång larmet för vi eldade på non men nej glädje dödare som dom är så var det meningen hade ingenting roligt se, hörde på en dum föreläsning som jag inte minns någonting av.

När jag sen skulle hem så säger jesper att bussen är försenad så jag springer till bussen men som vanligt kommer jag fram precis när den gått. Nu har jag ätit lite och dra min trötta kropp till teatern.

imorgon är det D-dag vilket betyder att jag är ledig från skolan men istället ¨så ska jag till coop och lära mig kassan, superduper nervös men jag hoppas att det går bra.


aah nu måste jag pysa,

oj jo vi har äntligen fåt våra datorer och första läxan i teater ah hörs puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0