bo själv ?

Heeejsaaaan

Jag har haft en super mysig söndag idag. Först mötte jag jerker så var vi hos honom och bara tog det lugnt, gick ut och möte nathalie och efter en stund kom matilda och sen Jerker. Satt och snacka sen hyrde vi film och köpte godis. Var ute lite till sen såg vi på filmen alla fyra, Chanchelling hette den fast jag vet att jag stavat fel men endå. Den var jätte fin , om man nu kan säga så.

tjejerna gick efter filmen och jag och jerker gick till coop och köpte lite saker sen lagade vi spagetti och köttfärssås. Och när vi gick där på coop och sen lagade mat tillsammans så tänkte jag på hur mhysigt det skulle vara att få bo själv i sitt/sin eget/egna hus/lägenhet och köpa hem saker och laga mat.

Jaja dags att sluta dagdrömma, just nu ser jag på Hitch har sett den en gång men inte slutet så ska se det nu och sen ska jag sova.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0