be strong

Ja så nu var det lite bättre känner mig inte menings lös längre men dock har jag inte gjort min tysk läxa så jag känner mimg helt jävla hopplös. Har även fått veta lite saker och känner mig helt ledsen egentligen är det inte jag som ska vara ledsen men när folk jag känner eller folk mina föräldrar känner råkar illa ut eller det händer dom eller deras familj någonting så blir jag så ledsen och jag förstår inte hur dom kan vara så starka.

en sak är det med branden i staffanstorp det var ju hemskt.

Sen han som blev knivhuggen liksom varför måste folk döda varandra och hur fan kan folk tycka det är coolt det är helt jävla fuckat !

Vänners släkt och familj som ligger på sjukhus, opereras, är sjuka och liknande.

vänners vänner och tränare som inte längre finns kvar hos oss.


Sen det sista tänker jag inte berätta om men min granne är nog den absolut starkaste person som jag träffat det är sjukt vad hon gått genom mycket på sista tiden.

det är hemsk när det kommer så nära och jag vet inte vad jag skulle gjort om jag själv hamnade i den situationen och jag vill gärna slippa det.

nu måste jag gå och lägga mig har en hel dag att se fram emot imorgon eller ja vi har bara tråkiga ämnen så det är väll mer det jag måste sova för. aja, ni får ha det så bra.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0