Studiedag

Haha ni tror säkert jag ska börja klaga på att jga inte gjort min läxa men icke sa nicke. jag gick upp klockan nio och började med det och när jag suttigt en och en halv timme tog jag en paus och följde med mamma till Burlöw center och fick två par tröjor med mig hem och mamma hittade även snygga kläder. Jag hittade även ett par underbara mörkbruna uggs som jag ska önska mig i julklapp ! så jävla sköna och med mycket hårdare sula än dem jag har så mycket skönare att gå i. Jaja det var roligt att spendera lite tid med min mamma. Sen när vi var på Coop forum så fick dem strömavbrott hahah hur stor chans är det liksom, och då fick jag veta att när jag var liten sprängde dom en bomb där haha.

Jaja nu får jag fortsätta jag har lite kvar på tyskan sen hade jag tänkt börja med svenska hårförlängnings arbetet och göra yoga ikväll.

hoppas ni har en härlig måndag.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0