planering

Nu siter jag här i en enda röra med böcker och datorer , papper och pennor. Som jag vid flera tillfällen berättat är jag otroligt dålig på att planera saker och jag hatar det så nu har jag skrivit ner alla sidorna till provet vi ska ha i no och har skrivit ut det på olika dagar under lovet så jag kan läsa några sidor varje dag. Visst det är lov men hallå hur lång tid tar det att läsa några sidor, nej inte speciellt lång tid. Sen nästa steg är att följa det men jag har i alla fall gjort det :) nu ska jag fortsätta med mitt tal som har fått en helt annan tid. Istället för att prata om nutidens löshår så ska jag prata om perukens historia vilket leder till dagenslöshår. får se hur det går jag sitter ganska fast på alla punkterna.

godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0