nu är det över...

Sååå skönt men endå lite sorgligt. Sista föreställningen idag och jag mådde inte bra, jag låg bakom scenen och sara satt och masserade migg huvud och tryckte på såna punkter och när jag väll gick upp på scenen trodde jag att jag skulle spy men jag klarade det. Sen fick jag jätte fina blommor av fanny så gulligt :). Direkt när jag kom hem tvättade jag bort sminket satte på en ansiktsmask. Nu har jag ätit och tittar på topmodell. Ska nog bara ta det lugnt ikväll imorgon ska vi kolla på filmen som spelats in spännande.

puss:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0