mucho mucho

Hellu, i have so mycket att göra känns det som. Till att börja med ska jag ju hålla tal i morgon på svenskan och måste göra en power point pch skriva talet, hehe sista minuten yesman. Sen ska jag läsa ut boken i svenska tills imorgon vilket innebär jag ska läsa en halv bok tills imorgon och sen även engelska. a big "suck". Jag hade tänkt börja på power pointen redan nu sen klockan sex är det jympa och det ser ut som att jag får träna själv :P . ska nog inviga mina shorts idag för jag har rakat benen (Y). Annars har det inte hänt så mycket, fick veta att vi bara ska ha no dena perioden sen ska vi inte ha andreas längre och jag blev faktiskt ledsen. Jag tycker han är en fantastiskt bra lärare och han har fått mig intresserad för no.

aja får väll börja nu om jag ska bli klar i år

mest för att det var längesedan jag la upp någon bild :P



ha det bra puss :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0