massa kladd

hejsan, jag tycker att hela dagern har känts som fredag och gissa om jag blev besviken i matsalen när jag skulle fråga alla vad de skulle göra i helgen och insåg att det var onsdag. Hur gör man och vad ska man säga till någon om dens kompis har blivit misshandlad till döds? Man kan ju inte på något vis förstå vad denna människan går igenom om man inte själv upplevt det vilket jag inte har och jag hoppas att jag aldrig får göra det.

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag har så mycket som jag bara vill skriva av mig men jag vet inte hur jag ska formulera mig. Jag är helt slut och när folk i min omgivning mår dåligt vet jag inte vad jag ska göra och säga jag blir så förtvivlad. Men ja jag får se vad som häner idag. Jag är i ett stort behov av en kram och en puss och lite träning (misstolka inte) både fysiskt och psykiskt och rent skol mässigt. Jag funderar på att vila en stund nu och sen förlja med mamma till friskis & svettis men jag vet inte jag har ju tyska att göra men jag orkar inte. Sen vill jag träffa m&n det var typ as längesen sist. 

aja som sagt ett kladdigt inlägg men jag är helt tom i huet men har endå en jävla massa tankar som ag inte kan sätta fingert på.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0