Latheten kommer ifatt mig....

Tänker ni ibland när ni skriver liksom fan vad fult ord eller de ordet var endå fint?

För någon dag sen tänkte jag på det, jag skrev ett ord och började skratta lite för mig själv, det såg ju sjukt ut hur kan det vara ett ord nu minns jag ju självklart inte vad det var för något ord men jag kom och tänka på det nu när jag skrev latheten för jag tycker det ser ganska fint ut. Jaja skit samma jag är trött och det märks. Imorgon har jag ju studiedag ohc får göra läxo hela dagen eftersom jag bara skjuter på det hela tiden så jag får ju skylle mig själv. Jag önskar att jag var en sån person som kunde säga till mig själv nu gör jag det så gör jag det. Ibland kan jag det men de är typ en gång om året eller något annars är det alltid "jag gör det nu, eller jag är lite hungrig jag gör det senare"  jag hatar det. Idag träffade jag matilda och nathalie en stund det känns som det var längesen. Sen ska jag även försöka träna lite denna veckan, jag var ju sjuk i fredes och är fortfarande snuvig. sen är det handledarutbildning på tisdag.

Nu har jag skrivit tillräkligt med skit och ska sova snart.

puss&godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0