fuck it hååårt!

Ja ! aah förlåt men jag är så jävla arg just nu ! hela denna fucking veckan som var var mina tvångstankar som värt jag gick verkligen in i väggen eller ner i källaren eller någonting sen helgen var som den var och nu se här två dagarna denna veckan har varit ett rent helvete ! jag vet att folk har det sämre men jag orkar inte bry mig jag måste sluta bry mig !

Jag började morgonen med att hälla ut mussli och fattade att dagen var förstörd ! , sen missar jag bussen som tur var kommerdet en extra buss och ja gfick en liten glimt av att det skulle vända men nej! Jag tappar bort min mobil och nykel och allt fucking jävla skit ägg på golvet och aaah ! jag blir tossi ! en kompis till mig har hittat mobilen så jag får den imorgon då blev jag jätte glad men sen kommer pappa hem och börjar och jag bli sur för han och jonathan har bråkat hela jävla veckan varenda dag och det påvärkar mig som fan och jag har inte sagt någonting jag har varit tyst, gått där ifrån och sånt så kommer han och säger att jag är ganska bråkig själv och jag får spel jag tar alla saker och slänger in på mitt rum och har suttit här nu. Jag vet att jag kommre ångra det jag skrivit men jag orkar inte bry mig för en del av att jag ska må bra är att jag ska våga vara arg och sur och inte bara hålla det inne.

Så nu ska jag dricka en jävla massa vatten sen ska jag träna ungarna ! JA en sak till ja gska hålal träningen men eftersom det hänt så mycket har jag ju inte gjort det ! får inprovisera !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0