fit for fight

Yes man ! Jag sov en kvart sen hängde jag med mamma till friskis och svettis och fy fan vad jag kommer ha träningsverk i morgon.

Denna kvällen blev en läxkväll men inte min läxa utan Jerker´s, jag har försökt lite på min egen men det jag inte kan idag kan jag omöjligt lära mig till imorgon.

hur ska jag på en dag / kväll lära mig 270 glosor ?
hur ska jag på en kväll lära mig jävla gramatik som jag inte ens vet vad det är på svenska.
hur ska jag kunna konsentrera mig när jag vet att hur jag än så kan jag inte och när jag berättar det för läraren får jag ett svar som "traglar man det så kan man det sen" men snälla nån hade jag förståt det hade jag väll kunnat det men jag förstår ju inte ! visst vi har haft en vecka på oss men när jag ahr mycket att göra blir jag bara stressad och kan inte få in någonting alls.  nu ska jag snart sova för det är någonting jag inte gjort ordentligt på länge mer än när jag kommer från skolan. Sen har magen börjat igen, inte som innan men något liknande, det finns folk som har det värre så jag ska egentligen inte klaga men jag gör det endå för om inte jag mår bra kan inte folk i min omgivning må bra elelr nått i den stilen.

 

ja godnatt eller någonting liknande. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0