En gång till !

Jaha, detta var andra måndagen bussen går sönder så jag får ta nästa.

Denna dagen började inte bra, jag mådde riktigt illa när jag vaknade och fick trycka i mig en macka sne rusa till bussen sen som jag var. Var hungrig hela dagen, det ända possitiva var att jag slapp redovisa idag så jag kan göra en powerpoint eller hur det stavas. Sen när jag skulle hem gick ju bussen sönder så vi fick ta nästa. Har även fått veta att vi ska fotograferas imorgon och det vill inte jag för jag ville färga håret innan men ska ha det nyfärgat till dopet.

Sen när jag tankar moppen så slutar det komma bensin så lyfter jag upp den lite men endå över hålet men det kommer inget så jag tar ur den och kan det börja spruta så jag får bensin över hela mig och min väska och alal saker så jag blir sen till teatern och nu är mina läppar torra. Fast jag hittade min borste som jag glömt på teatern .

Efter en sånhär dag är jag över sugen på godis men jag vågar inte gå ut, suck. Nu ska jag läsa till idrottsprovet vi sak ha imorgon och även engelskan till onsdag då vi även har no, hela veckan är full sen är det teater hela helgen . hur ska jag klara detta!?

jaja hoppas ni haft en bättre dag.

 puss&godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0