äntligen är det över

Så nervös jag var igår det var ju helt sjuk. När jag stod där på scenen så skakade hela kroppen, men jag tror jag sa allting rätt. När jag står på scen är det dsom jag är helt borta och jag minns ingenting efteråt. Det känndes iinte bra men folk sa att det var jätte bra och att det var det bästa ja ggjort hit in tills så jag får väll tro på det även om min andra scen blev lite fel och jag började små skratta för all nervositeten släppte då.

Jaja det gick dom det gick och det är skönt det är över för premiären är alltid värst. Efteråt gick jag och Jerker till kina resturangen och handlade mat och då kom jag på att jag inte ätit mer än lunch. Vi gick hem till Jessica och åt maten där och då började jag känna hur hungrig jag egentligen var. När vi ätit och sånt så cyklade jag hem och sen kom jerker så kollade vi på en film som gick på teve och sen stack han vid tolv så läste jag en bok och somnade vid halv två kanske.

Dagens schema:¨

11.30 ta ut tvätten

12.30 hämta en kass met kläder som någon jag inte vet ska ha.(träningskläderna vi beställde)

efter det ska jag hjälpa Jerker på sitt rum och på kvällen blir det att laga mat till oss och lillebror för mamma och pappa är borta. annars vet jag inte vad som händer men ska nog ta det ganska lugnt.

Ja, nu ska jag ta och äta och det blir antagligen rester från igår.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0