steg ett igen...

Uch, denna dagen har inte varit någon höjdare. Jag har haft sjukt ont i magen hela dagen och mått riktigt dåligt. Måste ha folk runt omkm kring mif hela tiden så jag tänker på annat och alla tvång är värre nu, det känns som jag är tillbaka där jag började för två år sen och lite till men imorgon är en ny dag med nya krafter, jag vill ge en stor kram till min familj, pojkvän och vänner som både medvetet och omedvetet hjälper mig genom detta, det betyder otroligt mycket.

Annars så åkte jag bussen tio över sju men no läraren kom inte så jag började inte förrän tio vilket var ganska surt. annars har jag inte gjort mycket. teater nu på kvällen sen träffade jag jerker, matilda, nathalie och även daniella en liten stund nu ska jag sova, men ska försöka prata med mamma först om inte hon sover.




Puss&godnatt:)<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0