Rädda Pandan !

God kväll gott folk

Har varit i skolan as länge känns det som... tog busse 07.10 och åkte hem 16.10

I vår klass är non uppdelad så halvaklassen(jag) har no varje måndag morgon oc handra halvan har varannan måndag och varannan torsdag men idag skulle vi få reda på våra prov resultat så hela klassen var där nu på eftermiddagen därför jag slutade så sent och jag fick ett starkt G ! överlycklig och jag svarade på en VG fråga :D.

Fast sen så behöver jag gå på extra engelska så jag ska göra det på tisdagar halv nio.

Ja gahr inte gjort så mycket mer idag men än att jag har valt vilket ämne jag ska holal ett argumenterande tal om "RÄDDA PANDAN".



take care :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0