me♥shopping

Hellu, har hunnit med jätte mycket idag känns det som men det har jag nog inte.

Jag var ju på utväcklingssamtal och det gick hur bra som hälst kändes ganska onödigt att gå dit men det ska ju göras. Efter det stack jag och mamma in till Nova och köpte dop precenter till lilla thyra som ska döpas på lördag, och jag köpte även en kofta till klänningen och två par brillor som kostade 19.50kr/st på guldfynd. Skulle först bara ha ett par men är de så billigt kan ma nju ta två det behövs. Har dock inte provat dem framför en spegel men mamma sa de såg bra ut.

Sen har jag bara gjort läxa och såna nödvändigheter. All matten är fixad och klar så nu ska jag börja läsa NO *stor suck* men det går säkert bra :D

provade ett par skor på dinsko som jag provat innan och jag älskar dem ! dock är de lite för höga eller rättare sagt jag är lite för lång för att ha dem men visst är de läckra, fast de är mycket finare i verkligheten tyckte bilden var skit ful men skit samma.



fullt upp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0