ledsen

Hej alla underbart glada människor.

Jag är jätte trött och lite ledsen, det sminket jag köpte för ett tag sen är alldeles för ljust :( man ser det inte så mycket i verkligheten tycker jag men kollar man på bilder ser jag ut som ett jävla lik i ansiktet !!

jaja nog om det, nathalie fyller år idag grattis :) var ute i sista minuten och köpte present, sen har jag och matilda även en gemensam present till henne. Ska dit på kalas imorgon efter jag klippt mig. ja jag har inte mer att skriva är as trött men sovmorgon som tur är ! :D

jo jag har färgat håret idag eller ja jerker hjälpte mig efter ett tag, blev sådär nöjd men det är ja galdrig i början. Sen nu på kvällen träffade jag matilda&nathalie och vi åt chokladpudding hos nathalie med hennes familj :)<3


Puss&Godnatt:)



Visst är bilden omgjord men
man ser ju klar skillnadpå hue och kropp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0