helt slut

uch jag är helt slut nu !

Jag brukar inte ta lång tid att fixa mig men idag var det katastrof. Jag gjorde allting i normal tackt men helt plötsligt var klockan två och vi skulle köra halt och då stod jag i bara underkläderna så 20 minuter innan vi skulle köra limade jag på naglarna.

Själva dopet gick väl bra jag böla lite bara när Petra och Thomas gifte sig. Vi har pratat om det hemma och hos linda när jag klippt mig om de skulel göra de eller inte och de gjorde dem. Och sen kudne jag inte hålla mig när petra sjöng en sång när thyra döptes. den ungen skulle bara veta hur efterlängtad och älskad hon är. Sen var vi där till halv tio och nu är jag helt slut ska snart lägga mig i Jerkers knä och bli kliad i nacken hade jag tänkt ;) för han ska sova här :).

hoppas ni haft en bra dag, puss:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0