en julsaga ♥

I fredes hade jag absolut ingenting att göra och jag kan ju säga att jag fick ta igen det igår. Först går jag upp och fixar mig inför dansen, då ringer renate och undrar om jag kan jobba mellan 15 och 18 och självklart säger jag ja.  tillStack dansen och efter det så kör jag med mamma, jag backade ut från en parkering med bilar och fick bara ett motorstopp tror jag :D.

Sen jobbade jag och direkt efter det åkte jag in till malmö med tjejerna för att se en julsaga. Jag tyckte filmen var jätte fin och jag bara längtar tills nästa månad alltså december för då ska jag ut och köpa massa massa julklappar :D. i love it.

Jaja det var mysigt i alla fall det var längesen vi tre gjorde någonting tillsammans, och vi var ju i malmö lite tidigt så vi satt på espressohause ganska länge och fick se ganska många stora saker ;).

jaja jag tro hit jerker sen när jag kom hem  för huset var tomt och nu han har precis stuckit för han skulle jobba.

have a nice day, ska börja läsa lite i "DU & JAG I TRAFIKEN"



Kommentarer
City

Läs detta inlägg som jag skrev:

http://gatc.blogg.se/2009/november/jag-ar-sa-forbannad-besviken-acklad.html#comment



Vad tycker du om folks syn på allt ?

2009-11-15 @ 10:58:59
URL: http://gatc.blogg.se/
tava♥

ååh längtar tills julen !

2009-11-17 @ 16:56:58
URL: http://ttavas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0