en helt vanlig onsdag

Hellu,

Det har inte hänt så speciellt mycket intressant denna onsdagen, jag har funderat lite extra mycket på vissa saker, eller det var igår så tänkte jag en jävla massa men saken är den att jag tänker på engelska och kan inte formulera det på svenska , huh ? jaja i alla fall det enda roliga i skolan idag var teatern vi gjorde lite inprovisationsövningar, och inte för jag var nått bra på det men det var skoj.

Nu på kvällen träffade jag Filip, Jerker och Andreas, hände inte speciellt mycket fick se en pussy video med reim stein eller hur det nu stavas. Nu ska jag snart gå och sova är helt slut, tränade inte idag pågrund av vaccinet, ska ju ta det lugnt n¨ågra dagar efter och att gå på friskis och inte kunna lyfta armen är ju lika korkat som att itne stänga ballkongdörren när pengarna flyger ut:P.

jaja hoppas ni haft en bra dag.

Puss&Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0