dop today !

Gutten morgen ! :D

jag är på ett strålande humör efter en timmes danspass. Visst kan det vara lite segt att gå upp så tidigt varje lördag men då kommer jag igång på morgonen.

Nu ska jag gå och fila ner mina naglar och ta bort nagellacket som är helt flagigt. Eftre det ska jag ta en mycket efterlängtad dusch och raka mina apben. Sen ska jag fixa mig och sätta på lösnaglar, länge sen jag hade det men Jerker tyckte det blev finast till kläderna så jag får lite på det haha. Sen ska jag försöka ta på mig strumpbyxor utan att dra hål i dem med naglarna haha och försöka locka mitt hår för första gången iiih. haha önska mig lycka till ! :D

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0