ajaj :'(

Jag klarade det ! I did it ! Ich mache it !

Jag klarade av att ta sprutan och det gick riktigt fort, ja ghan inte ens sätta igång en låt på ipoden innan det var klart blev helt chockad. Hade inte alls ont i armen förren nu flera timmar senare, det känns som träningsverk typ.

Och jag måste bara berätta om min morgon.

Jag ställde alarm på min andra mobil och gick lydigt upp när den ringde och fixar frukost men slår ett öga på köksklockan och den är 04:44. Ja gahr alltså glömt ställa om klockan på den andra telefonen. Så jag äter och går och lägegr mig igen så ringer min andra klocka när jag ska gå upp men jag lyckas somna och vaknar halv sju och bussen går tio över så det blev ett skutt ner i duschen och sen att rusa. Stirrig morgon. Och jag ahr börjat få ont i min mage igen och fick gå hem från skolan idag :(

aja hoppas kvällen blir bättre, ska nog bara sova...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0