blogg.se

Jag hade tänkt prova att blogga på blogg.se igen det var ju ett tag sedan. Jag bloggar ju på blogspot.com men ville prova detta lite.

Just nu sitter jag och ska börja skriva på musikarbetet. Jag har mailat fyra bandmedlemmar och fått två svar plus pappa så ja gkan börja skriva nu, det ska ju vara inne imorgon. Är ganska taggad men får se hur det går.Har ju även en hel del bilder som jag måste skriva ut och det tar ju sin lilla tid.dagen outfit. vita upvikta leggins, tubtröja som jag hade som kjol,pojkvänns t-shirt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0