från Rhodos

hmm.. jag har inte varit särskillt efektiv här eftersom jag inte får rätt på designen fattar nada av sånt. men min kära vän lullu kunglouise.blogg.se kanske kan hjälpa mig. Trivs väll ganska bra på blogspot men endå inte:P.

Jag sitter i alal fall på rhodos just nu. Har varit här i en vecka och äntligen har brännan börjat komma! Annars har jag inte gjort så mycket typ bara solat hela dagen. Första dagen jag kunnat sola hela tiden, har ju fått solexem innan så har fått ligga i skuggan en hel del. Nu vid fyra kände jag att jag borde gå in och nu har jag typ precis duschat. ska läsa lite nyheter nu det är faktiskt roligt när man är på semester.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0