Torsdag kväll

Ja jag fixade mig då och drog till mia och nettans och köpte fransk manikyr set och efter det stack jag och mötte nathalie. Vi satt och pratade vid teräng tills en gubbe körde iväg oss där ifrån för dom skulle spela boul. Träffade alan och en annan snubbe och senare hem till nathalie käkade grillade hamburgare och pratade med hennes familj, dom är så gulliga. När vi var klara stack vi ut och mötte matilda och lina. Satt på roslätt och sen bar det av hem till nathalie för att se resten av bam bam bam bam .... Ebba och Didrik. Tyckte serien var bra men slutet var dåligt och dom kunde gjort lite fler avsnitt så man fick vissa saker mer förklarade och så.

Jag stack hem ganska tidigt typ halv tio och nu ska jag snart hoppa in i duschen för att skrubba bort all den bruna färgen har blivit jätte fläckig nu, sen ska jag smörja om mig och fixa naglarna. Jag har äve nfått en ny nivea kräm som jag pratat om tidigare, happy ! :)

ni får ha det bra imorgon blir det norge ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0