Svenska filmer/serier

Ligger här och tittar på youtube och tänk ändå  så många bra svenska filmer och serier det finns.
Som

Halv bra :

-Wallander
- tjenare kungen
-festival
-hipphipp hora
-hata göteborg

Bra:

-Bert
-Eva och Adam
-Sixten
-dårfinkar och dönickar
-Pelle Svanslös
-lotta på bråkmakar gatan
-pippi långstrump
-emil i lönneberga
-Bröderna Lejon hjärta
-alla älskar alice
-små deckarna

Bäst ! :


-Beck
-Kalle Blomkvist älskar det !


kommer inte på fler just nu men visst kan sverige också göra bra film/serier



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0